torsdag 24 oktober 2019

Fantastiska döttrar.....och ett Sorgligt besked...!!

God eftermiddag!

Tänk i dag är det +14 c helt otroligt..känns nästan som en vårdag!
Snart är denna månaden slut och det är fortfarande så varmt. Enda som skiljer från våren är att löven snart har ramlat av sina grenar!

Jag har fikat på Torp med A-L och även  med Liselotte.

I går hade jag en ljuvlig eftermiddag! Min yngsta och jag åkte till Göteborg. Vi gick lite i affärer innan det var dags att möta upp min äldsta och ta en fika.


 Dessa dagar när vi ses är guld värda! Vi pratar om allt möjligt och för det mesta har vi alltid någonting att fira! Så även denna gången!!

Jag tänker ofta på att man skall vara tacksam över det man har och livet i stort!
Jag tycker att varje dag är en gåva och att man skall göra det bästa av den! För livet kan förändras så fort...helt plötsligt när man är mitt uppe i det så händer det mest ofattbara, och du finns inte längre!

Fick ett sådant samtal i går...tänk hon var mitt i livet och så helt plötsligt så finns hon inte längre!!
Gick så fort på bara någon timma, så ingen fattar någonting!

Jag vaknade 04.00 i morse och kunde inte somna om, tankarna malde runt..tänker på hennes mor och bror som hon lämnar efter sig.

Ja du...Ta inte livet för givet, utan försök att fylla det med någonting positivt varje dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika


1 kommentar:

  1. Ja man ska vara rädd om varandra och ta vara på tiden man har tillsammans. Önskar dig en riktigt trevlig och avkopplande helg. Vi ses när jag har kommit hem från Cypern, då kan jag bjuda på lite härliga bilder. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika