tisdag 10 september 2019

Grattis till min yngsta...!!!!

Måste ju börja detta inlägg med att säga ett Stort Grattis till min yngsta dotter!

Hon har ganska lång tid tillbaka velat börja att läsa igen och då till kriminolog! Så hon sökte och kom in, jag säger bara det "Du är så duktig och jag är så stolt över dig"!
Lycka till med utbildningen!!!

Som ni redan vet så har jag två döttrar och givetvis är jag lika stolt över båda två!

Vädret, pratat man om det??
Har iaf haft lite sol...och eftersom jag tagit in mina balkongmöbler, tar man vad man har...


I morse var det mulet och lite regn men nu skiner solen och det är nästan +19c..så det blir nog fram med pallen igen!

I söndags var Liselotte och jag tillbaka på Ikea, jag köpte bl a en lampa till köksfönstret.
Vi fikade lite också..

Satt ute i solen även då!

I söndags morse fick jag ett sms av min äldsta där hon skrev att nu var bordet jag köpt sänkt med 400:- blir man glad då?? Jag har ju väntat såå länge på att det skulle bli billigare. Hur som helst hade hon tagit reda på att prisgaranti gäller.

Så innan jag skulle fika med A-L på E H på Torp i går, så åkte jag till Jysk. Man får alltså ett presentkort på mellanskillnaden.

Jaha..kunde hon hjälpa mig med det?? Nej..tyvärr du måste ringa kundtjänst om det!!
Ringde dit..nonsens butiken skulle skriva ut det, men tjejen på kundtjänst fixade det direkt! Så jag fick det till min mail.

Varför måste vissa göra det så svårt för kunder?? Tyvärr har Jysk ett litet dåligt rykte!!

I morse var jag hemma hos Liselotte. Fick lite vit färg så nu skall jag måla benen på mina köksstolar!

Jo sen har jag blivit lite förkyld!! Vet knappt hur jag stavar till det, för jag brukar aldrig bli det! Men halsen smög sig på lite i söndags...nu är halsen bra men har lite snuva. Men hellre det än halsont!!

Så nu skall jag gå och hämta lite glass och sätta mig i solen! Bara en liten stund...
Önskar er alla en fortsatt fin dag!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika