tisdag 9 juli 2019

Smögen....!!!

Underbara dag!

Vaknade till en mulen men varm dag. Förstod att den skulle bli strålande!

Lilla mamma packade sin väska, så åkte vi och hämtade min yngsta. Körde hem lilla mamma och hon var så glad och tacksam över att slippa åka bussen, för då kunde hon handla lite saker, som annars är jobbigt att ta med på bussen!

När vi lämnat av mamma åkte vi vidare till Smögen.
Hade turen att få en p-plats direkt, och så gick vi vidare mot bryggan.

Var ett strålande väder...och så mycket folk. Vi styrde stegen till Skäret och hade tur även där att få ett bord ute....


 Jag har inte "ont" av värmen, men kan säga att det stod precis still, så vi satte oss inne....
 Tack så mycket för fikat..jättegott!!!

 Efter en långfika tog vi en promenad..och dessa bodar tror jag nog att ni sett tidigare!
Är nog en av de mest fotade vyerna!

 Är inget "pyttelitet" hus, utan toppen på Lotsutkiken!!

 Ja visst är hemtrakterna fantastiska!!

Efter Smögen åkte vi en sväng i Kungshamn! Träffade där min gamla lekkamrat med man. Så trevligt att prata lite!

När vi sedan var på hemväg stannade vi till på kyrkogården och satte så vackra rosor på graven!

Men nu är jag hemma igen, och på något konstigt sätt, längtar jag tillbaka till kusten! Inte likt mig!!! Så åker nog snart dit igen!!

Ha nu en fortsatt fin kväll!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika