måndag 27 maj 2019

Mors Dag...och Sundsby Gårdscafé !!!!

Känns faktiskt lite som höst...mulet och lite duggregn då och då..knappt någon vind, men dert är kallt!

Sprang i morse, fast då tyckte jag att det var ganska skönt!

I dag åkte så lilla mamma hem, men innan dess var vi på Lejas och fikade...


Efter att jag lämnat av henne, åkte jag hem till Liselotte en sväng.

I går var det Mors Dag!

Efter att mor och jag ätit frukost åkte vi till BlomsterLandet, och efter det fikade vi på Snäckan.


Sen på kvällen skulle vi fira mig i Gbg hos min äldsta och hennes sambo.
Hämtade min yngsta och så åkte vi iväg.

Var en så mysig kväll, och jag blev firad med...
 De bästa jag har är mina döttrar, och jag Älskar dem över allt annat!!
 Så jag niger och Tackar igen! Dels för myskvällen och presenten! Tusen Tack!

Annars vad har jag hittat på sedan sist?

Jo jag har träffat M-B på Yerba så trevligt, men tiden är alltid för kort! Vi skulle nog behöva en heldag!

Efter att vi skilts åt hämtade jag min yngsta och så hade vi en mysig eftermiddag på Sundsby...
 Tack för fikat och en så ljuvlig eftermiddag!

När vi var klara tog vi en promenad... kastanjen blommar och doftar så gott...

 Daggkåpan är fantastisk, och vattendroppen ser ut som en diamant!

När vi sedan skulle åka hem, tog vi vägen om Göksäter.

Sedan har jag varit hos Lisa och var även där i fredags. Vi tittade givetvis på Let´s Dance och så kul att det är två tjejer i finalen! Även om jag helst sett Linnéa och Kristin i den.

Lördagen hämtade jag upp lilla mamma på Torp, vi fikade och gick och kikade lite!

Men nu mina vänner är det måndag igen..och kan ni tänka er sista veckan i maj!
Jag hoppas verkligen att snart solen och värmen kommer tillbaka, så att jag kan sitta ute och njuta!

Ha nu en fin vecka!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika