onsdag 22 maj 2019

En föraning om sommar...och 9-år sedan...!!

Ja det kan vi verkligen säga, även om det inte är klar sol varje dag, så är det varmt!!
I morse när jag gick upp var det redan +18 c.

Är ljuvligt när jag springer på mornarna..behöver inte så mycket kläder och alla dofter..från blommor till kaffe, det är ännu en gång underbart!

Hade egentligen inte tänkt skriva något om detta i dag..men jag gör det ändå! I dag är det 9-år sedan min pappa gick bort! Sorgen har bleknat, iaf lite men saknaden är fortfarande lika stark! Du skall veta kära pappa att jag tänker på dig varje dag och du kommer alltid att vara med mig!!
Älskar dig!!!

I söndags var min yngsta, hennes man och jag på mysfika på Snäckan..var varmt så vi satt i skuggan, inte riktigt likt mig..ha ha

Efter det gick vi en promenad. Alltså omgivningarna runt Gustafsberg är verkligen fantastiska, och jag är så glad att vi får behålla våra skärgårdsbåtar!!



Sedan har Liselotte och jag varit på IKEA och Torp. På kvällarna brukar Lisa och jag ses.

I går var det heldags fika på E H på Torp med Agneta!
Tackar både för en så mysig dag och självklart för fikat!

Då var det redan onsdag, och om en stund kommer A-L hit. Alltid lika trevligt att ses!

Önskar er en underbar dag!!
Var rädda om er och varandra!! Kram Annika




1 kommentar:

  1. Vilken otroligt vacker park :) förstår att du vill springa där igenom. Jättevackert med alla blommor och träd. Gemytligt. Luktar säkert ljuvligt också. Kul att din dotter har fått nytt jobb :) Vad är det hon har utbildat sig till?
    Härliga fika och pratstunder. Trevlig helg Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika