fredag 5 april 2019

Sol...underbart väder!!!

Åh dessa ljuvliga dagar!!

 Soldis men så behagligt..även om vinden fortfarande är kall...så njuter jag i fulla drag!!
Suttit i lä på balkongen och bara haft det bra!!

I går var jag iväg och tvättade bilen, eller inte jag utan någon annan..då passade jag på att sitta i solen och vänta!

Satt bredvid en dam och vi började prata om sol och värme..jag berättade då att jag älskar sol och värme..menar du att du skulle kunna ha det som förra sommaren??
Jaaa självklart helst året om!
Hon höll inte med mig....

Annars har jag som vanligt fikat med Liselotte och i onsdags träffades Agneta och jag på Torp.
Som alltid lika trevligt att ses!

I går morse hade jag en överläggning med mig själv!! Springa eller inte?? Men sa till mig själv, men nu får du ge dig på med kläderna och ge dig ut!!

Det är ju så skönt att ta en löptur och framför allt, smakar frukosten så gott när jag kommer hem!!


I dag var meningen att jag skulle "demat" 11.00-19.00 men säljaren ringde i morse och sa att det inte fanns några varor i butiken...för han hade tydligen gjort ett fel!
Så det är bara att tacka och ta emot..hemma med full betalning givetvis!

Ja då var det fredag igen, helt otroligt vad tiden går fort! Jag har sett att en del björkar har små små musöron och en del häckar är helt gröna!! nu går det fort..för fort!!

Senare skall jag hem till Lisa, får se vad det bjuds på..och som vanligt har den som kommer, med vin. Alltså är det jag idag!

Men nu mina vänner önskar jag er en fortsatt mysig fredag och njut av helgen!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika