tisdag 2 april 2019

April månad...och Kusten...!

Då var jag här igen, efter några dagar på kusten!

Hade med löparkläderna dit..men blev det någon löpning?? Nej, för att det har BLÅST och varit så kallt!!

Jag kom hem nu på eftermiddagen, men hade först ett stopp på Torp där jag träffade A-L och fikade med henne!

Då var det April månad och det är verkligen en vårmånad..och det är även Älskade Josefines månad!

Jag har tillbringat några dagar på kusten och trots vädret har det varit så mysigt! Min lilla mamma är fantastisk!!

Åkte dit i torsdags och kom som sagt hem i dag, så det blev några dagar!

När jag kommer dit, brukar vi åka och fika och sedan hjälper jag henne med det hon vill ha hjälp med! Allt från att köra till affären, byta gardiner, rensa rabatter..osv...

Så här kommer lite smakprov...

 God ostfralla på Hamnbageriet...

 Lilla mamma är så duktig på mat! Så här är det rödtunga, pressad potatis och skirat smör! Så ljuvligt gott!!

 Vi åkte en tur till Smögen...
 Det blåste så fruktansvärt, så jag hade svårt att ta några bilder...


 Sen har vi ätit räkor...


 Hamnbageriet igen..laktosfri Budapest....


Testat en för mig nya laktosfri glass...
 Såg godare ut än vad den var...

 Mamma har gjort pizza....

 och i söndags satt jag ute i lä....+32 c

 Mamma har gjort våfflor...

 och i går var vi i Grebbestad...


Så som ni ser så har jag förgyllt mina dagar!!!

Måste bara ta med en bild av Hunnebostrands kyrka
Är ju kanske inte den mest vanliga kyrkan här omkring, eftersom de flesta kyrkorna här är i sten, typ granit.
Jag vet egentligen inte vad jag tycker om den..eller jo, jag tycker tyvärr inte att den är så fin!

Ja det var mina härliga dagar i korthet!

Önskar er alla en fortsatt mysig tisdag!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika