måndag 29 april 2019

" En lisa för själen...."!!!

Alltså livet är fantastiskt!!

Vädret är så fint och jag har som vanligt träffat goda vänner och även sprungit!

Tidiga mornar när jag ger mig ut, är det nästan ingen trafik, fåglarna kvittrar och alla dessa dofter, blommor som blommar och träden som är så där skirt gröna..ja visst är livet fantastiskt!!

I fredags träffades A-L och jag på Yerba...sol och fint och visst är det underbart att kunna sitta ute...
När vi var klara gick jag hem och hämtade bilen och så åkte jag till Karin.

Lördagen var Liselotte och jag på IKEA och sedan en sväng till Torp. på em hämtade jag J och så hade vi en mysfika på Torp.

I går var vädret så där..regnade en del, men vad gjorde det när det var gofika hos Liselotte.

Efter löpturen i morse åkte jag hem till A-L så där har jag tillbringat hela dagen!!
Vi har suttit ute och haft det så skönt!

Tänkte ladda ner några bilder...men se det gick inte..tror att datorn snart har gjort sitt!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika







.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika