lördag 9 februari 2019

Inget kusten...!!

Var meningen att jag skulle åkt till kusten några dagar! Har ju inte varit där sedan i höstas!! 
Jag har jobbat och vädret har inte varit det bästa. Men i går bestämde jag mig för att tillbringa några dagar där!

Men tidigt i morse fick jag sms av lilla mamma, att vägarna jag brukar köra dit var översvämmade!!
Så då blev det att packa upp, och det var ju lite trist!!

Smsade Lisa att jag blir hemma, så ist för kusten blev det frukost där.
Efter frukosten åkte vi till Trollhättan och fikade på...

 Åt en helt fantastisk semla...mmmm

Ja hör ni ni..veckorna går så fort, så det gäller att hänga med!!

Jag har fikat på Torp med A-L och i torsdags var jag på 65-års uppvaktning till Karin.
Liselotte och jag har också träffats, vi har fikat varit på Ikea och Rusta en sväng, och i går kväll var Lisa här på mat. Blev en del kvar så det skall vi äta lite senare i dag!

Jag har nu bytt vårdcentral och det känns lite konstigt!! Eftersom jag haft samma sedan 1982, och man känner ju dem som jobbar där, och det har aldrig varit några problem att få tider, varken för det ena eller andra!
Jag hoppas att det kommer att fungera lika bra på den nya!
Läkaren är ju samma som jag hade under flera år i Ljungskile, så vi känner ju varandra sedan tidigare!!

Sedan har min yngsta varit hos läkaren och allting var bra! Så underbart!!

Nu önskar jag er alla en fortsatt ljuvlig helg!!


Var rädda om er och varandra!! Kram Annika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika