söndag 26 augusti 2018

Ny header...!!

Hej igen!

Det är fortfarande min blogg, men nu har jag haft samma bild så länge, så nu var det dags att byta!!

Jag tycker fortfarande om änglar och jag samlade under många år, men nu har jag nästan inga kvar, för jag känner att den tiden är förbi!

Bilden du ser nu, är från Rhodos och det är ju fortfarande en ängel..kan ju inte byta helt eftersom min blogg heter det den heter!!

Skulle egentligen vara kul att veta vad ni som läser min blogg tycker!!??

Ha en fortsatt härlig dag!

Kram Annika

2 kommentarer:

  1. Såklart ska du ha en ängel , Rhodos passar bra tycker jag . Ha en go kväll . Kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Jag tycker om din blogg jättemycket Annika :) Det kan inte bara ha varit en slump att vi hittade varandra i blogglandia.
    Du sprider så mycket positiv energi. Sedan tror jag att det aldrig är fel med förändring. Att förnya sig i bland. Man ändras ju.
    Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika