söndag 26 augusti 2018

Höst...!!!

I morse när jag gick upp vid 05.45, ja jag vet..men det är hopplöst vaknar så tidigt på mornarna!!
I dag är det dessutom söndag..så det blev en tidig morgon!

Tog på mig löparkläderna och gav mig ut vid 06.00, och då var det "bara" +7 c. Kan säga att det var lite bister när jag kom ut, men blev snabbt varm!

Så då kom känslan ännu mer, att det snart är höst!

När jag sedan kommer hem..äter frukost i lugn och ro samt en dusch då känner jag mig så nöjd!


Liselotte kom hit på fika på fm och jag har även passat på att baka lite...

 I går morse var Lisa här på frukost..och som ni ser har jag tagit bort det vita nu...

Så nu är gardiner o.s.v svarta....

Annars är det en lugn söndag...passar på att greja lite här hemma!
Veckan som kommer är det demo, jag skall bleka slingor..loppis..och självklart fika!!

Så du som läser..jag önskar dig en fortsatt mysig söndag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika