torsdag 2 augusti 2018

Har ni orkat vänta...??? Välkomnar Augusti....!!

Go kväll!

Har ni orkat vänta på något blogginlägg från mig?? Jag hoppas det..för här kommer iaf ett.
Jag har varit på kusten i över en vecka, hade med en liten dator, men vet ni vad..den kraschade! Så därför har inlägget dröjt!

Välkomnar då en ny månad igen!!

Måste bara säga det igen..vilken sommar vi har haft och har! Det har varit strålande sol och såå varmt! I dag är det dock lite svalare, och ingen sol direkt!

Sedan sist jag var här har jag demat, vid ett par tillfällen, jag har även sprungit, och ännu en gång det är underbart att springa när jag är på kusten.
Det är så tyst när jag springer tidigt på morgonen och utsikten samt havet är en lisa för själen!
Tänk att jag skriver detta! Som egentligen inte är så förtjust i kusten...men jag lär mig! Eller kan det bero på att jag alltid haft det, så jag är lite hemmablind??

Hur som helst, åkte till kusten förra tisdagen och kom hem i går!

Efter fika och lunch åkte jag hem. Hade massor att packa upp och sedan gick jag ner på stan, mötte upp Josefine och Niklas, så vi gick lite på matmarknaden som är här några dagar! Underbara dofter, och så mycket folk!
Kvällen i går hämtade Josefine mig, så hade vi mysfika på Snäckan!

I dag har jag tvättat, varit på 3 så de förde över allting från min gamla telefon till den nya!
Sedan var det mysig långfika med Agneta på Espresso House! Tack snälla för fikat och så trevligt sällskap!!

Vad har jag då hittat på när jag var på kusten??

Jo lilla mamma och jag har....

 Fikat på Hamnbageriet och även på Skäret...

I torsdags kom Josefine och Niklas på fika. Jag hade bakat tårta och lilla mamma trodde att det "bara" var ett "vanligt" besök!
Men se det var det inte!! Sa till mor att vi skulle ta en tur ner i samhället, men nja det ville hon inte. Men jo sa jag..så hon följde med..och där blev hon så paff, för där mötte Yohanna och Amanda upp!
Josefine hade bokat bord på "Perssons på kajen" och där firade vi mammas födelsedag, några veckor för tidigt!!





Var en fantastisk kväll!! Så sällan vi får ihop att ses alla, men när vi får det, är det så mysigt!!
Tack Älskade döttrar med respektive för en så ljuvlig kväll!!

I lördags och även i tisdags kväll, så åskade det och regnet vräkte ner!
 Inte nog med det för det BLÅSTE också och i tisdags var det som en liten tromb som drog fram!

Jag har även börjat med en ny bok....
Skall bli spännande att läsa den första..eftersom denna och följande utspelar sig på Smögen...

I morgon bitti blir det en löptur, och sedan kommer Liselotte hit. På eftermiddagen skall jag hem till Karin och det skall bli så trevligt!

Men nu skall jag sluta och jag önskar er alla, En fortsatt fin kväll!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

1 kommentar:

  1. Kikar in och läser att du har en fin sommar :) Härligt!!!
    Kul att överraska och umgås. Det är mer värt än en massa prylar. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika