söndag 5 augusti 2018

En helg i lugn och ro... och Slusscaféet...!!

I dag gäller det att hålla i hatten, för som det blåser!
Men vi har sol eller just nu soldis. Men det är iaf varmt!

I morse var jag ute på en löprunda, sedan var Lisa här på frukost. Vi satt och funderade på var vi skulle fika, och bestämde oss för Slusscaféet i Trollhättan!




 Jag tycker det här med slussar är helt otroligt....



Annars denna helg, har jag solat lite, men svettas något så kopiöst, så vet inte vad som hänt! Jag älskar sol och värme, men ibland känns det som att jag skall försvinna i en liten pöl...haha

Jag sprang även i fredags morse, och sedan var Liselotte här på fika.
Eftermiddagen tillbringade jag hos Karin, och det är verkligen en lisa för själen att vara där.
Brukar ofta skriva det, när jag varit där..och det är verkligen så! Till vä om bänken och bara en liten bit ner..har man havet!
Att sitta där på bänken och prata om allt möjligt, och däremellan fika..det är så mysig!!

I går var jag hos Liselotte och sedan körde jag bl a Yohanna och Amanda till bröllop.
Kvällen tillbringade jag hos Lisa.
Hon har ju varit borta på sem i 14 dagar så vi har mycket att ta igen!

Men nu mina vänner skall jag äta middag och se hur det går med skogsbranden som startade efter en flerbilskrock, och där en husbil började brinna, vilket sedan spred sig till terrängen!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika