söndag 3 juni 2018

Loppis...Sol och Varmt...!!!!

Älskar detta klimatet, även om det är Varmt!! Solen strålar och i dag blåser det en del!

I bland undrar jag hur människor tänker?? Regnar det så är det inte bra (tycker inte jag heller..om det regnar fler dagar i sträck)
Nu när det är sol och varmt..hör jag hur många pustar! Förstår givetvis de äldre, och andra som inte tål solen.

Men varför måste det klagas?? Sitt i skuggan och njut, om du inte vill ha sol!

Då är vi inne i en ny månad, och jag Välkomnar Juni!

Vad har jag då hittat på sedan sist jag var här??

Springer varannan morgon och skall försöka att i fortsättningen ge min ut ännu tidigare!

Sedan har jag fika..men det är ju en vana så det vet ni ju redan! Däremot ingenting ute..utan vi har fikat hemma ist!

I går var det så dags för Liselottes och min loppis. Vi hade den på bakgården där hon bor!

Jag hade inte så mycket..det ni ser här och lite lite på ett bord.

Men tyvärr kom det nästan inte någon, och det klart berodde på vädret och att det var bl a en löpartävling utanför staden!

Men men vad gör det..jag försöker sälja lite saker på annat sätt ist!

Så nu kära läsare, skall jag fortsätta njuta av solen, så jag önskar er alla..en fortsatt ljuvlig dag!

Kram Annika


1 kommentar:

  1. Kikar in och önskar dig en riktigt trevlig och skön helg :) Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika