tisdag 29 maj 2018

Det största och vackraste jag någonsin fått.....!!

MORS DAG!!!

Att bli mamma är nog den största gåvan i livet!
Sen att inte det är alla förunnat eller en del väljer att avstå från barn, det är ju en helt annan sak!

Jag har alltid haft en längtan efter att få barn, men det dröjde flera år innan jag fick mina döttrar!

Varför det dröjde visste jag inte förrän det gjordes en utredning ... det visade sig att jag var steril p g a en tidigare äggledarinfl.

Vad hade jag då för val att göra, eller fanns det ens några?? Jo jag kunden operera mig. Lasern hade precis kommit då, så jag fick frågan om de "fick prova" att bränna bort mina ärrbildningar. Självklart!

Efter operationen, var jag på många återbesök och det visade sig att ena äggledaren hade vuxit ihop direkt..men att den andra var öppen.

För att göra en lång historia kort..så 3 år efter operationen, blev jag med Yohanna och 15 månader efter att hon var född kom Josefine!

Så jag begåvades med de två vackraste döttrar som världen skådat!!

Jag är en så stolt Mor och jag är så lycklig att jag fick den förmånen att vara dessa Älskade döttrars mamma!!

 Ni betyder allting för mig, och Jag ÄLSKAR Er, av hela mitt hjärta!!

På mors dag, så var lilla mamma och jag på Snäckan. Där fikade vi och sedan åkte vi till Laxbutiken och åt glass. Vi har ju haft ett fantastiskt väder, men i går och i dag är det mulet. I går eftermiddag  regnade det också, eller regnade det vräkte ner!

Dagen i går började med tvätt, sedan tog jag en löptur, det gick så lätt!
Efter frukost och dusch gick lilla mamma och jag till Lejas....

Tyckte att jag kunde unna mig en gofika!!

Efter det, åkte lilla mamma bussen hem och Liselotte kom hit på kaffe och tårta.

I dag har det varit en riktig slappar morgon/ förmiddag. Men skall snart göra mig i ordning för jag skall träffa Agneta på en fika!
Kan tro att det blir några timmar som vanligt!!

Ha nu en fortsatt bra dag, alla ni där ute!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika