söndag 25 februari 2018

Ändra lite på bloggen, eller inte...????

Jag har funderat den sista tiden om jag ändå inte skall ändra lite i mitt sätt att skriva!?

Förra bloggen då var det precis som jag skrev till mig själv, men denna bloggen har gått över till att jag skriver rakt till er som läser den!

Jag har i denna bloggen inte blivit så privat som i förra, och jag känner att ibland borde jag skriva av mig!
För trots allt så händer det ju en del runt mig, och även om jag delar med mig av vissa saker så finns det ibland annat jag egentligen skulle vilja skriva om!

Bloggen är ju min och det är mina tankar och funderingar som jag skriver om!!

Så från och med nu, kanske jag ändrar lite!

Lilla mamma har ju varit här några dagar! Senast som hon var här, var vid jul!!
Var ju ett tag sedan, jag har frågat..men hon har inte velat komma hit!
Det har varit kallt och hon tycker det är lite jobbigt med mina trappor!

Vi har fikat som vi båda två är så bra på och sedan har hon fått handla lite. Skönt att kunna hjälpa till.

I morse när jag vaknade så snöade det massor och sedan har det snöat, blåst..kallt och sol.
Men snön har varit så lätt, så det har mest yrt runt!

Innan mor åkte hem i dag så fikade vi på Snäckan.


Då var OS slut! Vad skall jag då se på tv? Framför allt när jag vaknar på natten..då har det varit så bra att kunna slå på tv:n och tittat lite på olika grenar!

Det får väl bli att läsa lite mera förstås.
Är så glad att den fjärde boken kommit ut i pocket, även om det är den sista boken som handlar om Emma.
Dessa böcker är verkligen så ljuvliga och när jag läst första...funderade jag verkligen på att göra en vandring!!


Ja vem vet...jag kanske gör det någon gång i livet!
Jag har ju ingen lisa av saker jag vill göra innan jag dör.
Vissa har ju det...resa..hoppa fallskärm, flyga luftballong osv...

Tänk i går när mor och jag var på Torp, trodde jag inte mina ögon! För när vi var inne på Coop så såg jag en man som jag  inte sett eller träffat sedan i början på sommaren förra året!

Kändes väldigt bra att prata och få säga några väl valda ord. Sedan att han blev nervös...det får stå för honom! Men för min del så kändes det jättebra!!

Nu skall jag fortsätta se på höjdpunkterna från OS och ta en kopp och en macka!



Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

1 kommentar:

  1. Vilken lättnad med ett positivare besked för din dotter :) Jag blir glad för er skull.
    Jag skriver inte precis allt på min blogg, men nästan. Jag vill inte skriva om det allra mest privata. Men det är skönt att skriva av sig om saker jag går och tänker på. Jag är rädd att det finns någon som tolkar något fel. Onödigt!! Du känner bäst själv vad som känns bra att skriva om. Må så gott. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika