fredag 22 december 2017

Snart Jul...!!!

God eftermiddag på er!

Ja då är det dan före dan före dopparedagen!

Hoppas att ni inte stressar ihjäl er utan att ni är klara med det ni skall!
Som vi alla vet..blir det ju jul ändå.

Ja dagarna har gått så fort, så jag skriver det igen..ett tag sedan jag var här!

Jag har som vanligt förgyllt mina dagar med att fika med goda vänner!

I onsdags hade jag en så mysig eftermiddag..åkte tåget till Göteborg..vädret var inte det bästa, men det gäller ändå att vara glad och positiv!

Tack Älskade Josefine för att jag fick "låna" biljetten!!

Jag gick lite på stan och sedan slutade Yohanna tidigare, så vi träffades! Hade en så mysig fika och sedan gick även vi på stan. Mycket folk..och det var ett enda myller av människor inne i Femman!

Tack Älskade Yohanna för en så mysig eftermiddag!

I dag har jag städat och grejat här hemma..och jag är klar med julklapparna och det är så skönt!

I morgon skall jag hämta lilla mamma vid bussen, så firar hon julen här.
Även döttrar med respektive kommer hit och det är precis så jag vill ha det!!
Att vi alla är samlade och bara har det gott!

Men nu mina vänner skall jag sluta..så jag önskar er alla en fortsatt mysig dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika