tisdag 10 oktober 2017

Simrishamn...Grebbestad..Winnerbäck..och Göteborg...!!

God eftermiddag på er!

Då har jag äntligen kommit igång med löpningen igen! Har varit förkyld så det är 14 dagar sedan jag sist sprang.

Men i morse gav jag mig ut..var -0,2c men det gick så bra!

Sen har jag fikat på Yerba med A-L och nu har jag precis ätit middag!

I kväll blir det hem till Lisa en sväng.

Vad har jag då annars gjort dessa dagar när det varit tyst från mig?

Jo jag har fikat med goda vänner, sen i tisdags em blev jag hämtad av Lisa så åkte vi till Simrishamn.
Hon hade bokat en natt på vandrarhem/pensionat i Brantevik.

Var ett litet ställe med bara 4 rum..och vi hade fördelen att just denna natt vara själva där.

 Frukosten var uppdukad för oss på morgonen.
 Jättemysigt ställe.
Dagen efter var det promenad i Simrishamn..
 Det mesta var stängt..men vi hittade ett fik så vi fick oss en kopp kaffe.

 Sen promenerade vi utmed havet...
 Innan det var dags för begravning. Det var Lisa som skulle gå på den..men jag var också med.

Hemvägen stannade vi sedan på Kiviks musteri..och åt gjorde vi på Brösarps Gästgiveri
 Var en väldig trevlig tur..även om det var lite ont om tid.

Torsdagen åkte jag hem till A-L, så tog vi hennes bil därifrån till Grebbestad...
 och fika på Sjögrens i backen....
 Vädret var ljuvligt så vi passade på att gå en promenad.

Vi åkte sedan vidare till Hunnebostrand - Kungshamn..innan det var dags att åka hem.
När jag var på hemväg stannade jag till på Torp, dit Josefine kom..så vi tog en fika där. Så mysigt!!

Fredag fm fikade jag med Jane..sedan på eftermiddagen..var Josefine och jag på bio!

 Tror inte att jag varit på eftermiddags bio sedan tjejerna var små!
Jag gillar Winnerbäck så filmen var helt i min smak!

Lördagen var Lisa här på frukost, sedan var vi i Stenungsund en sväng.

Söndagen var Liselotte här på förmiddagen.
Sen på eftermiddagen hade jag kaffekalas för Josefine, Niklas och hans föräldrar.
 Så mysigt och fick en vacker bukett av hans föräldrar!!!

 I går var det dags för tvätt och sedan tog jag tåget till Göteborg, där Anki och Anki mötte upp.
Tänk er att kunna sitta på en uteservering i oktober månad! Det gjorde vi..var ett underbart väder.
 Cappuccino har så goda räkmackor!
Efter det blev jag bjuden på kaffe och kaka av Anki..så jag Tackar igen!

Efter fikat åkte den ena Anki iväg och den andra Anki och jag gick en sväng på stan.

Mötte sedan upp Yohanna efter att hon slutat jobbet..så gick hon och jag till EH och tog en fika. Så mysigt!!!

Efter det åkte jag tåget hem.

Ja som ni ser, har jag haft så ljuvliga dagar!!

Men nu skall jag sluta..och önskar er alla en fortsatt mysig dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika