måndag 16 januari 2017

Fredagskväll med dom bästa...Helg..och Fortfarande inga bilder!!!!

God morgon!

En kall och fin måndagsmorgon har tagit sin början!
Hoppas att er helg varit bra! Här har det som vanligt bara swishat förbi!!

Vad har jag då gjort i helgen?

Jo fredag förmiddag åkte jag till Karin, hoppade ur min lilla bil och in i hennes...så åkte vi till Göksäter.
Trevlig utflykt, men ännu en gång ingenting att ha! Jo deras fika och räkmacka är suveräna!
Billigt och gott!

På kvällen var jag en snabbsväng hos grannen och sedan hämtade jag Yohanna, så åkte vi till Josefine och Niklas.
Där blev det tacos och ett jättekul spel " Ticket To Ride"(Norden)
Tyvärr började migränen smyga sig på..men lyckades häva den med tabletter!

Tack för en så mysig fredagskväll!! Ni är bäst!!!

Lördag morgon var jag på frukost hos Lisa, vi en sväng på Torp. Kvällen var jag hos T.

I går var ännu en fantastisk dag!! Sol och kallt!

Efter frukosten hämtade T mig, så åkte vi till Rusta. Köpte en dammsugare...för min har dom senaste gångerna luktat bränt gummi! Så jag var lite rädd att den skulle ta eld.

Efter Rusta åkte vi till hans mamma, där vi fick middag och fika. Alltid så trevligt att komma dit..och jag känner mig alltid så välkommen!
Kvällen var jag hos honom.

I natt har jag sovit så där..vet inte varför jag varit vaken så många gånger!?

Om en stund skall grannen och jag gå till Yerba och fika. Sen ikv kommer Lisa, och jag skall även tvätta!

Ja som ni ser mina vänner...så fungerar det fortfarande INTE att lägga upp bilder. Eller rättare sagt..datorn tror inte att jag har några bilder i telefonen!! Så störigt!!

Men som jag tidigare sagt...jag finns på Instagram..och namnet..ser ni till höger på bloggen!!

Nu önskar jag er alla, en fortsatt bra måndag och en underbar vecka!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hej hej :) Kikar in och passar på att önska dig en trevlig helg. Här är det +3 grader i dag. Förra veckan hade vi en bra bit över -20 grader. I dag är jag ledig. Ska jobba helg, men har tagit en semesterdag på söndag då jag ska följa med Elias på bandymatch i Östersund.
    Mås så gott. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika