onsdag 2 mars 2016

Vinter igen...!!!

God middag på er!!

Då kom vintern tillbaka! Har snöat i natt och sedan snöat av och till..mest till för en stund sedan!
Är ju klass 1 varning här, både för snö och blåst!

I går morse var jag hos Karin, hade en sådan lyx så jag blev även bjuden på middag! Stannade sedan till på Torp och handlade lite.

När jag sedan var hemma igen bakade jag sockerkaka, drömtårta och bröd. Var längesedan jag bakade limpor. Men visst är det gott med hembakt bröd, och doften som sprider sig är ljuvlig!!

I morse vaknade jag som sagt till vinter igen!

Efter frukosten och dusch, tog jag med mig en bok och gick jag till Lejas.
Njuter som jag tidigare skrivit om, att bara vara själv ibland!

Ensamheten är ju fantastisk, när man kan välja den själv, och att den inte blir påtvingad!

I em skall jag träffa Josefine, och jag hoppas att hon kommer hit, för jag har ingen lust att gå ut igen, och senare kommer Lisa hit.

Men nu mina vänner så skall jag önska er alla en fortsatt mysig onsdag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Precis, vinter igen. Och idag har vi liksom inget väder alls här och lika bra är det, jag sitter ju i husarrest av min man! Men alla är så trötta här idag, katterna sover, t o m hunden sover och Omgivningen har sovit, nu gick han ut för att han inte skulle somna om och jag kämpar!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Här är det lugnt...ingen vår ännu och det är inte väntat heller, för hos oss brukar våren komma i mitten av april ;)
    Och vi har snö på gång också, men vem bryr sej...våren kommer förr eller senare ändå, eller hur?? ;))
    Ha en fin helg !!
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Tänk vad mycket tid du har att förvalta. Och du förvaltar den på det allra bästa sätt tycker jag. Du förenar nytta med nöje och träffar dem som ger dig energi. Som gör att du mår bra. Du verkar vara en toppen mamma och vän. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika