torsdag 19 november 2015

" Go fikor " ...och "Demat"....!!!

Go kväll!!
Hoppas att ni har det bra...trots terrorhotet som hänger över vårt land!

Köpcentrumet där jag varit i dag..har förhöjd beredskap med patrullerande poliser, piket och insatsstyrka......känns så där kan jag säga!

Som ni nu ser...så är det återigen några dagar sedan sist...och så här kommer det nog att bli framöver.

Går tillbaka till tisdagen....

Efter frukosten åkte jag hem till Karin, så jag var där redan klockan 09.00. Är som jag skrivit tidigare, en lisa för själen att vara där och ladda batterierna!

När jag sedan kom hem, kom Liselott hit på fika och jag bjöd bl a på.....

 Mandelmusslor med grädde och sylt....

Efter det åkte jag till IKEA dit även Anki kom, och så hade vi en så trevlig och mysig både middag och fika!!  Jag hade förmånen att bli bjuden på allt, så jag niger och Tackar igen!

I går morse tvättade jag och sedan var jag ute och gick/sprang. Så underbart!
Efter det åkte jag till Ann-Louise..och kan ni tänka er...där var jag vid 11.00 och åkte därifrån 14.45...säger då det..
Tänk så mycket vi har att prata om!!

Där blev jag bl a bjuden på...

Pizza...men inte vilken som helst...utan pizzabotten var täckt med creme fraiche...och över den riven mozzarella...samt några sparrisar... in i ugnen en stund...sedan ut och lägg  på halverade jordgubbar och in i ugnen en stund igen. Kan säga att det var så gott!!

På hemvägen hämtade jag Josefine och så åkte vi till Torp och EH.
Kvällen i går tillbringade jag hos T.

Efter frukost och fix i morse åkte M-L och jag till Coop forum på Torp. Där har vi stått hela dagen och "demat" Brämhults apelsinjuce.
Jättetrevligt...men så lite folk. Kan det bero på terrorhotet tro??

När vi sedan kom tillbaka till stan igen så gick vi till Lejas..för idag hade dom öppet till 20.00.
Alla girlanger....ljus och granen på torget tändes nämligen nu ikv. Så vackert...och det behövs verkligen ljus..i detta mörker som är nu!

Men nu mina vänner, har jag landat i soffan...så jag önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!

 Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika