tisdag 23 juni 2015

En helt vanlig tisdag....och lite omplantering...!!

Go kväll på er!

Startade dagen i lugn och ro med frukost i sängen!
Som jag skrivit förut, så är det bästa jag vet, just detta att gå upp fixa kaffe och lite yoghurt med musli och sedan gå tillbaka till sängen.
Sitta där i lugn och ro och titta lite på Nyhetsmorgon.

När jag var klar med frukosten,dusch osv..gick jag hem till Liselott, där det bjöds på nybakad kaka...

Jättegott....

Väl hemma igen,  var det strålande sol och varmt, så det blev middag på balkongen!

Sen gjorde jag någonting som jag verkligen avskyr...och det är att plantera om växter!!
Köpte lite jord i söndags, och denna påse har nu tittat på mej i två dagar!

Så okej, i dag lade jag på lite jord på några växter, samt planterade om ett par. Som sagt jag avskyr detta sölande med jord!!
En sak är ju om jag hade haft en gräsmatta att vara på, då går det givetvis bättre. Men jag har alltid tyckt illa om detta, även när jag var liten...jag ville aldrig bli smutsig! Hmm...undra om det finns någon bokstavskombination för detta?? Visst är det världsliga problem...fniss...

Sen har jag träffat Pia, var ju ett tag sedan. Vi gick till Lejas. satt ute, men solen var mest i moln, och vinden är kall..så det var inte så skönt.

Men kan ni tänka er...nu skiner solen från en molnfri himmel!

Nu mina vänner skall jag titta lite på tv, och ikv blir det den nya Norska serien..." Det tredje ögat "! Tror att den kan vara bra!

Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!

(bilden lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika