torsdag 28 maj 2015

Gröna ögon.....och Fel kvinna på fel arbetsplats...!!!

Hej på er...denna mulna och regniga dag!!

Alltså ännu en gång..vad är det för väder?? Snart 1:a Juni och det är som om det vore höst!!!

Kan ni tänka er..jag var så trött i går kväll..så jag somnade strax innan 21.30 och vaknade klockan 07.00 i morse!!!
Har varit vaken ngn gång och rättat till kudden men annars sovit!
Har inte sovit så här länge, sen jag var barn!!

Skrev ingenting i går...om ambulans personalen som hämtade mej i förrgår, men jag kan säga så här...att den ena av dom två..borde verkligen skaffa sig ett annat jobb!!

Det jobb som dom har, och inte bara dom....skall ha klart för sig, att man är till för allmänheten och inte tvärt om!!
För utan oss...hade dom inget jobb!!

Jag kan svara för mej..men tänker på dom, som inte kan det...eller inte vågar, dom är det synd om!

Vad har jag då hittat på i dag?
Var en lugn morgon, sen på förmiddagen var M-L och jag på Blomsterkroken..

 I dag blev det lite kaffe och smörgås...

 Inredningen är blandad....

Nu på eftermiddagen har Anki varit här. Var ett tag sedan vi sågs..och är alltid lika trevligt!!

Sen var det där med gröna ögon...vet att jag skrivit om det tidigare, men det är värt att skriva om igen!!

 Tänk att det är mängden av färgämnet melanin, som avgör vilken ögonfärg du får!
Mina döttrar och jag tillhör minoriteten..eftersom vi har gröna ögon. Det är alltså bara 2% av jordens befolkning som är grönögda!!!

Nu mina vänner skall jag fortsätta att ta det lugnt och bara vara...så jag önska er alla en fortsatt mysig kväll!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Spännande med ögonfärgen :) Lilla du har du varit dålig? Usch ja detta med fel personer på fel ställe,känner till det lite.... Ja vilken dag man haft o du med då förstår jag!Fina bilder du visar. Jasså din pappa fick det alltså?! Jo jag tänker så att det får bli så om det är meningen så..Kram fina du ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Du är fantastisk som är uppe och ute redan! Men det låter som du tar det lite i piano och det är du värd. Men du, vilket väder, det är inte så man tror att det är på riktigt. Jag hörde att man sa på några vädernyheter att Bohuslän haft det sämsta vädret och det tror jag då verkligen på.
    Dom ska vara snälla dom som arbetar i ambulanser, min erfarenhet är att killarna är helt underbara och snälla, men kvinnor kan vara lite så där.....då ska dom kanske göra något annat, precis!
    Nattkram och sov gott i natt också!
    Agneta

    SvaraRadera
  3. Hej Annika!! skönt att du mår bättre <3 tänk vad fort man kan bli dålig,tråkigt att du blev illa bemött av den ena.det blev ju en tråkig upplevelse.Önskar dig en fin helg kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika