fredag 29 maj 2015

Fika med döttrarna....!!

Go kväll!!

Vädret tänker jag inte skriva om!!

Sovit bra i natt också..vågar knappast skriva det! Men tar väl igen allt som jag förlorat under åren...fniss

När jag ätit frukost och fixat till mej, hämtade jag Yohanna och så åkte vi till Torp. Fikade på E H och satt och pratade..bara hade det mysigt! Sen gick vi och kikade lite..fick Mors Dags present av Yohanna...som jag Tackar för!

Hem..åt lite middag..och sedan bakade jag en rulltårta, som jag skall ha till tårta. Bakade även en Silviakaka.
M-L kom hit en sväng på en kopp kaffe.

Sedan hämtade jag Josefine, så åkte vi till Torp och tog en fika på E H. Var även det en mysig fika!

Nu är jag hemma...skall ta en macka och sedan titta på Let´s Dance.

Så jag önskar er alla, en fortsatt härlig fredagskväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika