söndag 12 april 2015

Veckan som försvann....!!!

Hej på er!!

När jag nu tittade efter, så ser jag att jag inte har bloggat "vanligt" sedan i måndags???
Alltså var tog denna vecka vägen??

Så vad har jag då gjort alla dagar??

Börjar med tisdagen!

Började morgonen som vanligt i lugn och ro..och även en härlig påtår. Åkte sedan hem till Karin, där jag blev bjuden på både fika och middag! Tackar igen för det!!
Därifrån och till IKEA där T mötte upp..och sedan raka spåret hem till Pia.

Det var min tisdag!

Då var det onsdag!

Älskade Josefine fyllde år!
Dagen började med att jag tvättade, när det var klart träffade jag M-L på stan och fikade vi.

Hem, blev hämtad av Josefine och Niklas så åkte vi till Snäckan, där vi firade Josefine lite!

Då var det torsdag!

Tog det lugnt på morgonen, sedan var det brunch på IKEA och efter det...var det röjande på vinden igen! Nu har jag bara tre lådor kvar. Det behövs verkligen...att det är så lite saker som möjligt..då mitt källarförråd kommer att bli litet!
Hur jag skall få plats med min kökssoffa..återstår att se!
På eftermiddagen var Josefine och jag en sväng på Torp.

Då var det fredag!

M-L var här på fm och fikade. På em träffade jag Ann-Louise på stan...så gick vi till Yerba..

 På kvällen var jag hos Lisa..på vin, ost och kex. Så mysigt!!

Då var det dagen i går!

Yohanna och jag var på Torp och fikade. Sen på eftermiddagen blev jag hämtad av Josefine och Niklas...så åkte vi till Snäckan.
Vi "firade" Josefines försenade födelsedag där. Yohanna, Lina och Jenny med fam var också med!
Så mysigt!!
I går kväll var jag hemma hos T.

Tänk, då var det dagen i dag!!

Vädret har jag inte skrivit om...det har varit ganska fint i veckan och varmt. I går hade jag +20c i skuggan.
I dag visar sig solen av och till och kan ni tänka er...det Blåser!!

Startade dagen med att tvätta.
Sen har Anki varit här på fika. Middagen har jag precis avklarat och om en stund kommer Liselott.
I kväll skall jag hem till T.

Men nu mina vänner skall jag sluta skriva...undra om ni orkat läsa allt jag skrivit??

Jag önskar er alla, en fortsatt mysig dag!!

 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig vecka !!...och visst är det kul att åka till Ikea, om man så bara tittar....men alltid kommer man hem med något, hihi...
    Ha en fin start på nya veckan.
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Det var en fullspäckad vecka av både nytta och nöje!!! Tänk vad fort tiden går och barnen blir vuxna...min äldsta fyller också 28 i sommar?! Tack för fina orden och gratulationerna hos mig.
    Kram Sussi på Stolpås

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika