torsdag 12 mars 2015

Rensat på vinden....!!

Go kväll på er!!!

Alltså vilket väder...lika ljuvligt idag!  Jag har suttit en stund på balkongen och bara haft det bra!!!

Startade dagen i lugn och ro, sedan gick jag upp på vinden. Jag rensade ju där, härom dagen, och fortsatte även lite idag!

Sen var det bara att släpa ner säckarna fyra trappor...och ut på gården, sedan vidare mot parkeringen där det bl a står en container. Ja inte på parkeringen utan vid sidan om!

När jag kom där släpandes, så möter jag en kvinnan som är på väg mot mej och huset. Hon bär på massor av påsar...jag hejade och tänkte...hmm..kommer hon från containern?
Jag slänger mina påsar, och när jag sedan åker förbi, då står hon och rotar bland det jag slängt....

Nu ikv när jag kom hem, ser jag en cykel stå parkerad vid sidan, och döm om min förvåning...jag ser en människa i containern...!!

Tja...vad har jag gjort mer då...än att sola och slänga skräp??

Jo jag bakade en kaka och så åkte jag hem till Josefine och Niklas och fikade nu på sen eftermiddagen! Lika mysigt som alltid, att ses!!

Men nu mina vänner, skall jag kika lite på tv...och det blir bl a den danska serien "Badhotellet".

Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Skönt att få rensat lite ! Vilken fin dag det har varit i dag så himla gott .Ha också suttit på min balkong i solen och druckit kaffe ,Ha en skön kväll vännen .Kram Rita

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika