fredag 13 mars 2015

Att jag aldrig lär mej.....!!

Go kväll på er!!

Tänk att jag aldrig lär mej...eller det klart att jag gör! Men jag är envis...och jag kan själv!!
Bar ju ner, sopsäckarna från vinden igår. Kan bara säga, att när jag vaknade i morse, tänkte jag...varför har jag så ont i nacken och axlarna..kan inte ens peta på vissa punkter...för det gör ont.
Men när jag vaknade till, förstod jag ju vad det berodde på!

Ja ja, är som det är...

Tänk att det varit sol idag också...men vinden är fortfarande kall och det är kallt på morgonen. I morse var det -4,5c.

Hade en lugn morgon, frukost och tidningen som sig bör, i sängen. Sen var jag uppe på vinden och hämtade ner påsar med kläder som jag skall skänka.

Satt sen på balkongen och njöt av solen.
När jag satt där, fick jag ett sms av Pia, som undrade om jag ville komma på en kopp, på hennes balkong?! Självklart!!

Så mysigt... kaffet och mackan smakar ju extra gott, när man sitter ute.

Gick sedan hem, åt middag...ut igen och mötte upp T, så gick vi en promenad. Han är så förkyld, men tyckte ändå det var skönt med lite luft.

Efter promenaden gick jag hem till Liselott....

Där blev jag bjuden på våfflor!! Så gott!!

Men nu mina vänner, skall jag ta en smörgås och sedan blir det tv.
Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Go kväll det såg riktigt gott ut med våfflor :)) ja du ibland är man envis o dum..men som sagt aldrig lär man sig!! önskar dig en fin helg<3 kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Mums för våfflor !!!...blev allt lite hungrig nu...det är ju snart mat dags ;)
    Ha en fin dag/kväll
    Kram bia

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika