tisdag 20 januari 2015

Familj och goda vänner....är livets krydda..!!!!

God middag på er alla, läsare därute!

Hoppas att allt är bra och att ni mår riktigt gott!
Här är det finemang, förutom vädret..men se det kan jag inte göra någonting åt..och det var ett tjatande kanske ni tycker..om just detta med vädret!

Men det är såååå trist!! Grått, grått och åter grått. Däremellan lite regn eller snö. Så, nu har jag klagat färdigt!

Då var det rubriken som jag har idag! Som ni redan vet, så Älskar jag min familj, mina döttrar betyder allt för mej, och jag är så glad att ha dom nära mej, både vad det gäller umgänge och var dom bor!

Sen har vi då återigen mina underbara vänner! Vad vore jag utan er? Ni som alltid finns där , i vått och torrt!

Har jag då några exempel,? Ja tänk det har jag varje dag!

I går eftermiddag tex, då var T och jag på Torp, blev bjuden på fika på Briggen och sedan uträttade vi lite ärenden! Mysigt? Ja absolut!

Sen har vi idag... jag har redan varit på Lejas med Lisbeth..

Tänk denna timma, går så fort, vi pratar och pratar. Så nu sa vi att vi måste ses efter jobbet ngn dag, så vi kan sitta i lugn och ro!

Om en stund skall jag hem till Liselott och senare skall jag träffa Josefine.
Ja ni hör ju, vilka underbara personer jag har i mitt liv!

Sen kan jag snabbspola resten av veckan!

I morgon förmiddag skall jag träffa Yohanna, sedan skall jag till Röntgen och få kortison i höften...då hämtar T mej efter det...

Sen på torsd kommer Anki hit på fika..Sen på kvällen skall Josefine, Niklas och jag på bion. Vi skall se "Wild" med Reese Witherspoon.

På fredag kommer Karin och sedan på eftermiddagen blir det fika med Ann-Louise.

Ungefär så ser mina veckor ut, och det är precis så jag vill ha det! Sen har jag alla er andra som jag träffar däremellan, ingen av er är glömda skall ni veta! Ni betyder precis lika mycket för mej!

Men nu skall jag avsluta detta lilla inlägg, och gå och fixa middag!
Så jag önskar er alla, en fortsatt ljuvlig dag!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Du skojar!
    Vi ska också till Biostaden på torsdag!
    Och vi ska också se Wild!
    Och vi ska sitta på 4:e rad, platser 33 och 34.
    Hahhahhhahhhaa!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Härliga ord du ger dina nära o kära o så oss också:)) Ja veckorna är fyllda med liv eller hur.Mysigt att det kan vara så! Nu ska det komma snö o bli lite kallare...det längtar jag efter:) Kram fina Annika ♥ ´Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika