söndag 20 juli 2014

" Sommar...sommar och sol...."!

Havet och vinden..och doft av kaprifol......ja den låten får spegla hur jag har det nu!

Go kväll på er!!

Vilket väder vi har på dagarna..och för att inte tala om..dessa ljuvliga kvällar!!

I går förmiddag, gick lilla mamma och jag till Lejas. När jag kom in där..berättade tjejen som jobbade..."Att idag har vi flera laktosfria bakverk"!
Vi skall bli bättre på att ha större utbud sa hon...vilket jag verkligen tackar för!!
I går fick det bli en Oreokladdkaka..med laktosfri grädde!

 Så gott....
 Sen gick vi lite på stan..hem och lagade middag vilken vi avnjöt på balkongen!

Igår kväll, blev det en tur till Snäckan...
 Var en helt fantastisk kväll...njöt av en god macka och en lättöl!

Vaknade i morse till en lika fantastisk dag!
På med löparkläderna..och tänk, så skönt att inte behöva ha så mycket kläder på sig!

Sen åt lilla mamma och jag frukost på balkongen! Inte ofta man kan göra det..så det gäller att ta vara på dagarna!

Innan lilla mamma sedan åkte hem...tog vi en förmiddagsfika på Snäckan.

Jag har sedan njutit på balkongen...solat och läst en god bok!

Nu ikväll var Josefine, Niklas och jag på Snäckan. Alltid lika trevligt...och jag är så glad, att dom ofta frågar, om jag vill följa med! Tackar för det!!

Nu mina vänner..önskar jag er alla, en fortsatt mysig kväll!

Börjar du semestern i morgon..önskar jag dig en trevlig sådan!! Börjar du jobba i morgon..får du ha det så bra du bara kan, på jobbet!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika