fredag 18 juli 2014

Grattis Yohanna...och 2 Fröknar.....!!

Börjar med att säga Grattis till dej Yohanna...och det "nya" jobbet på IKEA!!!

Alltså.. skulle ni någon gång semestra runt min hemstad. Så tycker jag att ni skall göra ett besök på 2 Fröknar!!
Ett litet hus, med bl a fina inrednings prylar...men framför allt..deras fika är fantastisk!!
De har veckans paj...och det är olika pajer varje vecka....och säger bara ett ord!! Himmelsk...och det kvittar om det är blåbär...hallon..eller vad det nu kan vara!
Idag var det rabarberpaj...

 Himmelsk, var bara förnamnet!!

Go kväll på er!!

Vilken ljuvlig dag det varit! Sol, blåst men varmt och skönt!

Var lite trött i morse..men se det var bara att sega sig upp...dra på sig löparkläderna och ge sig ut! Är så skönt när träningen är gjord, redan på morgonen!!

Hämtade sedan lilla mamma, för hon lämnade in sin bil på service. Då åkte vi till just 2 Fröknar...satt ute och njöt!

Hem...lagade middag...och nu ikv har vi varit en sväng på Snäckan. Så skönt att kunna sitta ute och njuta av kvällen!

Nu mina vänner, önskar jag er alla, en fortsatt mysig kväll!!


Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Så skönt när det löser sig med jobb. Tack för tipset om fina fikaställen. Vet ju aldrig var man hamnar i sommar så tips är alltid bra.

    Ha en skön lördag.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Attans då att jag redan semestrat på din ort.. ;) Men det kanske blir fler ggr, då ska jag komma ihåg 2 Fröknar! :)
    Grattis till dotterns nya jobb!
    Kram/Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika