måndag 23 juni 2014

En helt vanlig måndag...!!!

Go kväll på er!

Vädret nämner jag inte...det är som det är!!

I morse var det dags att tvätta, och under tiden maskinerna gjorde sitt, passade jag på att ta en löptur.
Skriver det igen...tycker att det är fantastiskt, hur fort man kommer in i löpningen och orken igen!

På förmiddagen kom sen lilla mamma. Vi gick ut på stan, vi tänkte ta en fika. Började med Yerba, fanns bara cheesecake i olika varianter. Så vi gick därifrån och vidare till Blomsterkroken. Där var utbudet ännu sämre!
Slutade med att vi hamnade på Lejas, och där var det uppdukat med massor av godsaker, som vanligt!!

Idag blev det....

 Morotskaka....

Efter att vi fikat åkte vi en sväng till Torp.

Har sedan ätit middag och packat lite, för i morgon åker vi och Josefine till Växjö. Skall  bo på Evedals vandrarhem, som vi gjorde varje sommar, när tjejerna var små!

Nu mina vänner, önskar jag er alla, en fortsatt mysig kväll!


 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Ha det så gott på er resa och njut riktigt ordentligt!
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika