onsdag 26 februari 2014

Små vårtecken....och ett litet Boktips...!!!!

Idag har det varit ett växlande väder..lite sol, mulet och ösregn!
Men vad gör det, när man hittar på mysiga saker, då kvittar egentligen vädret! Finns ju som ordspråket säger..." Inget dåligt väder......."!

När jag skulle gå hem till Anki idag, gick jag genom om Hasselbacken, och se där blommade det för fullt!!


 Blev bjuden på god fika hemma hos Anki, så jag Tackar för den... och även den långa och mysiga pratstunden!!!

Hem, åt middag och sedan hämtade jag Josefine så vi åkte till Torp. Där blev jag bjuden på fika...Tackar för den!!
Skulle vilja ha ngt nytt att ta på mej, provade lite, men som vanligt!! Kan Aldrig bestämma mej!!!

Men jag handlade iaf lite mat, och en bok.

Jag har precis läst ut denna, måste bara säga...vilken mysig bok...


 Så idag köpte jag denna....
 Samma författare, och skall tydligen vara lika mysig den..!!

Nu mina vänner skall jag snart titta på "Mia på Grötö", så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!


Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Helt sanslöst att det redan växer o gror på det sättet! Så härligt!

    Tusen tack för boktipsen! Bara titeln på den första gör ju att man vill slänga sig över boken på stubinen. Måste köpas! :o)

    Ha det bäst söta!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  2. Du milde så mycket jag missat, men nu har jag skummat igenom senaste tidens händelser. Alltså, den här tiden på året, när våren är på väg, den är inte min bästa tid, jag tappar all energi och dessutom, samtidigt, får jag en massa energi, men jag går så helt upp i det att omvärlden försvinner. Det är det här med scannandet, jag har gett mig fasiken på att jag ska igenom det nu om det nånsin skall bli klart. Och sen är det en massa andra saker på gång också och igår var vi till Gbg och även till Linda och Gustaf och hälsade på, och lekte med barnen (eller ja, barnet, den nya lilla flickan är ju för liten ännu) och sen var vi på konsert i Konserthuset (urbra, klassiskt) och kom hem jättesent.....
    Imorgon skall vi på födelsekalas, så det blir fullt upp. Det tar ju några timmar nuförtiden att göra sig i ordning......vaffö gör det det???
    Vilka härliga bröd du bakat! Och många gofikor, det är ju härligt att du har så himla många govänner och dina döttrar!
    Boken har jag gått in på bokus och lagt i min favoritlista! Älskar sådana böcker!
    Vi hörs, och när jag är klar, så ses vi!
    Storkram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika