fredag 24 januari 2014

Tulpaner....och inredningsprylar....!!!

Go kväll alla kära bloggläsare!!!

Här har varit en ljuvlig dag...!!
Jag mår bra..kan känna lite av magen bara...men bara liiite. Tänk idag har jag t o m druckit två koppar kaffe!! Smakade ganska bra!!

Vaknade tidigt...åt lite frukost..och läste Bohusläningen i lugn och ro! Njöt verkligen och tog en lång påtår!

Vet ni vad jag gjorde efter det...??
Jo då åkte jag till IKEA...och åt frukost nr 2...fniss...
Gick även och kikade lite...och kan ni tänka er...vad jag bl a köpte....

 Jo några buntar med VITA tulpaner...så vackert!! Blev lite paff...att IKEA säljer tulpaner..men varför inte...fniss

Efter IKEA åkte jag till Trollhättan, och hem till Susanne! Där fick jag denna ljuvliga bukett...

Tack, snälla...blev sååå Glad!!!
Fikade och satt och pratade i flera timmar..alltid lika kul och mysigt att ses...

När jag sedan åkte hem..var himlen heeelt fantastisk!!

 Syns lite dåligt..men färgerna var så vackra!!

När jag skulle åka till Susanne, stannade jag till på BlomsterLandet, för att köpa med en blomma...
Gick där och tittade lite..det hade kommit in såå mycket nytt..!!

Kunde bara inte låta bli detta....

 Bricka..och gunghäst....

 Prima ballerinor....


 Dom är svarta..och skiftar lite i brons...
 Även en liten ljuslykta fick följa med.
 Är så nöjd över mina inköp!!

Nu har jag varit hemma en stund.. ätit middag...eller ätit och ätit..hade kokat ris...och köpt fiskbullar..som jag egentligen HATAR!!! Har bara smakat pytte lite någon gång..men gillar det inte. Kan kanske också bero på..att jag kommer från kusten..och fisk skall helst ätas färsk...!!
Hur som helst...är det skonkost så är det!! Kan bara säga såhär...riset var fantastisk gott...:-) fiskbullarna då?? Åt bara liite...är första och sista gången jag äter det...!!

Nu mina vänner...skall jag ist..ta en kopp varmt vatten, och en macka!!

Jag önska er alla...en fortsatt mysig fredag...!!!
Tycker denna bild är såå gullig...!!!


 (bild lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika






6 kommentarer:

  1. Va mycket fint på Blomsterlandet , har inte varit där sen före jul så det ser ut som en tur dit nästa v ska planeras in .
    Ha en mysig helg och se till att hitta nåt smarrigare i skonkostväg än fiskbullar :-)))
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Vilketbra ordspråk där i rutan...o så gulligt par som ligger där! Ja vilken härlig dag du Annika! Underbart med tulpaner,måste köpa i morgon till mej! Ja skonsam kost,det finns ju roligare att äta eller hur? Ha en fiin fredagskväll vännen min ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Tittar in vännen för att önska dig en skön helg kram Beijan

    SvaraRadera
  4. Bästa Annika!

    Så härligt att höra att du mår bättre! Fiskbullar tycker inte heller jag är någon direkt höjdare ;o) Underbara tulpaner både köpta och fådda.

    Och de där ballerinorna dom vill jag bara ha! Så underbart söta!

    Vilken fin text till bilden. Precis så är det verkligen.

    Hoppas du snart kan äta som vanligt igen och slipper fiskbullar mm.

    Stor Kram
    Monika

    SvaraRadera
  5. Hej! ytterligare en fin dag till ända..nu tar vi helg :=) mys o ha det gott kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Vad skönt att det går framåt .Å vad mycket fint du har shoppat .Ha det gott vännen .Kramar Rita

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika