torsdag 18 juli 2013

Lite smått och gott.....!!

Hej på er...!

Just nu..mulet el lite soldis...och BLÅST..phu..är så TRÖTT på denna blåst varje dag!!

Kvällen i går...var magisk...Josefine och jag åkte till Snäckan satt i solen åt en glass...lyssnade lite på en trubadur...sedan gick vi och satte oss en stund vid vattnet...

 Vandrarhemmet...har blivit så fint nu...tänk vad det gör med lite färg...

Efter Snäckan, gick jag hem en sväng till min vän.....när jag sedan kom hem..sent i går kväll...satte jag mej ute på balkongen en stund....det var en "lisa" för själen....lungt..stilla...och en underbar måne...satt jag och tittade på..!

I morse blev det frukost på balkongen...ljuvligt....


 Kaffe..mackor..yoghurt med tranbär och aprikoser...

Älskar att dricka ur dessa kaffekoppar....

Efter frukosten kom Josefine...så vi åkte till Strandgatan i Trollhättan...och fikade....


 Detta var min utsikt...över kanalen....

 Kaffe och kanelbulle...bullarna är stora...!! Men INTE såå stora som i Haga i Göteborg....
Efter fikat blev det en snabbis till Överby...jag skulle ha kortbyxor...nu blev det inga kortbyxor...utan lite längre linnebyxor...svarta givetvis...

Nu mina vänner..kanske jag skulle ta tag i mitt hem...städa och damma lite...!? Eller så sitter jag kvar i soffan..eller sätter mej på balkongen..."och väntar på att städanfallet" skall lägga sig...fniss..



Älskar låten...så håll till godo...!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika








2 kommentarer:

  1. Härliga bilder!
    Kram och ha en fortsatt fin kväll! :)
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Så mycket mys och härligt, men som du säger, nu får vinden ta och stilla sig, det räcker med storm nu.
    Den låten älskar jag också! urbra.
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika