tisdag 23 juli 2013

God morgon...denna ljuvliga tisdag....!!!

Sent i går kväll..när jag gick hem från min vän...var natten magisk...en underbar luft...klart och en stor fullmåne...
Jag blev nästan lyrisk...där jag gick hem i natten...!!

I morse vaknade jag tidigt...eller sovit si sådär...kan det bero på månen...!?
Solen letade sig in genom springorna i persiennen....och när klockan var 06.30...drog jag på mej löpar kläderna och gav mej ut! Bara såå ljuvligt!!

Nu sitter jag här i soffan..och bara slappar...kikar lite på Nyhetsmorgon...och har avnjutit en god frukost!
I dag och t o m fredag...skall det "bilas" i lägenheten snett över mej..igen...phu...detta oljud!! Inte bara oljud...vattnet kommer att stängas av från och till också...!!

Vad händer här idag då..??
Jo, idag skall Karin och jag åka till Två fröknar. Skall bli mysigt att sitta ute där...och ta en fika. Annars vet jag inte vad resten av dagen har att erbjuda...men se..det brukar ge sig!!!

Nu mina vänner...skall jag sätta mej i solen på balkongen...ännu en ljuvlig dag...sol..varmt och nästan vindstilla!!
Tror att det blir en liten påtår också!!

Jag önskar er alla, en fortsatt ljuvlig dag...!!

(bild lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



2 kommentarer:

  1. Duktiga du som är ute och kutar så tidigt! Och härligt med en fika med en god vän! Ha en jättefin dag!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  2. Låter som en kanon dag .Mys och njut och bara ha det gött vännen .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika