tisdag 17 juli 2012

Sol....

Godmorgon!!

Solen skiner.. och det blåser bara lite.. idag!
Jag har precis avnjutit frukosten..och skall strax gå ut.. och sätta mej i solen, på balkongen...får nog bli påtåren där!!

Annars vad händer idag...??
Skall förmodligen luncha med Yohanna..och sedan i eftermiddag..skall jag träffa Karin för en fika på Blomsterkroken!
Det var ett bra tag sedan vi sågs..så det skall bli mysigt..att bl a höra om deras semesterresa...på mc...

Sen ikv får jag se vad som händer...kanske en tur till Snäckan..man vet aldrig!!

Nu mina vänner...är det balkongen som gäller....!!
Så jag önskar er alla..en underbar dag!!

Kom ihåg..Att se möjligheterna...istället för hindren....!!
Allting går så mycket lättare...om du fokuserar på det positiva....och gör det bästa av allting....istället för att bara se, det negativa och hur jobbigt det är!!
För då kan jag garantera dej...att det blir jobbigt!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

PS....måste visa vilka underbara rosor jag fick av min lilla mamma....


5 kommentarer:

  1. Underbara rosor! Visst blir man glad av rosor:) Hoppas du får en fin dag Annika vännen..Härligt väder vi har nu äntligen! Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! vackra rosor du fick.. blommor gör så mycket i tillvaron! låter som en trevlig dag!som vanligt ;0.Här städas det, nödvändigt ont! men brukar känns skönt efteråt. kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Låter som en underbar dag igen.Ja man ska mysa och njuta .Underbara rosor du fick av din älskade mamma.Ha en fin dag rara du .Mys och njut.Största kramen Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!

    Här startade dagen också med sol men nu kommer det allt en skur igen. Mysigt att umgås med goda vänner.

    Önskar dig en underbar dag

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Vad skönt det låter!
    Det är nog så, att saker blir vackrare ju äldre man blir! Tänk vad vackert allt kommer vara när man är lastgammal ;) Hihi...
    Önskar dej en fortsatt fin tisdag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika