onsdag 18 juli 2012

Godmorgon.....!!

Vågar knappt skriva...men vi har sol idag också...blåser lite förstås..men vad gör väll det!!!

Igår kväll..var Josefine, Niklas och jag på Snäckan..var en helt ljuvlig kväll!!
Mysigt sällskap..goda räkmackor...och sol..vad kan man mera begära!!!

I morse vaknade jag tidigt...låg en stund och läste morgontidningarna...sedan upp på med löparkläderna....ner i tvättstugan..eftersom jag har tvättid.....sedan satte jag mej i min lilla bil..åkte och lämnade den hos glasmästaren..eftersom han skall byta min framruta....
Sen sprang därifrån och hem...ljuvligt....!!

Sol..knappt några bilar ute..men däremot..var massor av parkarbetare ute...och gör vår stad... såå fin!!

Nu har jag precis avnjutit frukosten..och snart blir det en tur ner i tvättstugan....

Så vad händer mera idag då....??

Jo, jag skall hem till Pia sen på en fika...hämta bilen i eftermiddag..skall bli spännande och se vad detta kalas kostar!!
Eller..spännande och spännande....!!

Sen ikv skall jag hem till Lisa.

Jag önskar er alla...en underbar dag!!!!





Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

10 kommentarer:

  1. Vilken energi du har!!!Men skönt att få bilen fixade.Ja det brukar ju inte vara billigt att byta rutor!!!Ha en mysig och härlig dag söta du Mys och njut.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Just det - spännande?! Man blir mest ledsen över hålet det gräver i plånboken, haha.
    Lät som du skulle ha en fin dag. Och solen skiner här också, förutom när det kommer en våldsam regnskur!!
    Ha det så gott.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Ja här lyser solen till å från men vi är inne på 5 dagar utan regn!! Vad månde bliva, tro? vad hurtfrisk du är, springa hem från verkstaden! Ha det nu så gott! Kram Iréne

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en underbar dag!

    kram wivi

    SvaraRadera
  5. tide-li-tei.:) innom for å ønske fortsatt god sommer..))

    SvaraRadera
  6. Ljuvligt med sol..även om värmen inte är riktigt på topp!! Du verkar vara en hurtig tjej..skönt att komma ut på rundan innan hela staden är igång!!

    Önskar dig en fortsatt bra dag vännen!! Kramelikram Sanne

    SvaraRadera
  7. Hejsan!

    Hoppas det inte blev för dyrt!!! Nu önskar jag dig en fortsatt skön sommar!

    Kram susanne

    SvaraRadera
  8. Du är verkligen duktig du som springer så ofta. Jag har börjat röra på mig lite mera igen och det känns faktiskt bra. Hoppas att det inte blev alltför saftig räkning på verkstaden.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  9. Här har vi också sol och jag ska sälja på en sommarmarknad i helgen jag längtar!! Hoppas du får en fin helg! Kram Lotta

    SvaraRadera
  10. Åh hej Annika! tack för att du alltid bryr dej mej ♥ Nu i kväll börjas med nya medicinen,hoppas den stoppar det nu! Hoppas du haft en bra dag i solen,o att bilkostnaden inte skrämde dej :)) gonatt Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika