onsdag 30 maj 2012

Gokväll...!!

Snart dags..att önskar er en riktig God Natt....!!
Men tänkte göra ett litet inlägg innan.....

Varit en mulen..liiite sol..men blåsig och kall dag!!

Började dagen med akupunktur...har haft lite ont i axeln sedan dess...skall börja med ström..nästa gång...låter livsfarligt..hi hi...

Sen fikade jag på Lejas med älskade Yohanna...vi satt ute..men lite kallt..så jag hade en filt runt mej.
Kan inte annat..än säga.. att vädret växlar...!!

Sen kom lilla mamma...hon har varit och gjort om sin permanent...hon sover över här inatt.

Vi och älskade Josefine har varit en sväng på Snäckan.

Nu ikväll kom Lisa...så vi har druckit ett glas rött...och ätit lite ost och kex....såå gott!!

Nu säger jag Godnatt...till er alla!!

Jag hoppas att ni sover gott...och att natten är snäll mot er!!
Hoppas att ni drömmer om någonting underbart...!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Undras om du är ute och springer nu.....Man borde ta sin promenad tidigt, men är man kvällsmänniska som jag, då fungerar inte det alls.....

    Vilka fin inlägg du haft som jag missat! Smögen och Mors Dag och allting!

    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Låter som en väldigt mysig dag fast vädret inte varit på bästa sidan! Hoppas din natt blev skön! Kram Iréne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika