torsdag 31 maj 2012

31:a Maj.....

Gokväll på er...!!
Tänk att det redan är sista Maj...säger då det...

Om man tänker vädermässigt...så kan jag inte tro...att det är 1:a Juni i morgon!!
Idag var det mulet...sedan kom solen..men det har blåst och varit såå kallt i vinden!!

Började morgonen med en löptur...härligt! Sen åt lilla mamma och jag frukost i lugn och ro....

När bBomsterkroken sedan öppnade vid 11.00..så gick vi en promenad dit...satt ute i solen på deras bakgård..och fikade..helt underbart!!
Där var det lä..och såå varmt och skönt!!
Sen blev det en tur till Blomsterlandet..och efter det..åkte mor hem.

På eftermiddagen..träffades Annika och jag..på en fika på stan..blev bjuden..Tackar för det!! Så gulligt!

Tja..sen därifrån och hem till Lisa en sväng..satt på hennes balkong och njöt av ett glas rött!!

Men nu mina vänner...har jag satt mej tillrätta i soffan...så nu blir det lite tv-tittande!!

Jag önskar er alla..en fortsatt mysig kväll!!

Hoppas att DU fyllt dagens blad..med det som just DU... velat fylla det med...
Morgondagens blad..är ännu så länge oskrivet...och som DU redan vet...det är just DU som skriver din egen bok!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Hej goa Annika! jaa du har så rätt så...man rensar o minns hela tiden.Man känner sej såå ren efteråt! Ska ha en fin helg nu hoppas jag! Ha det gott själv gumman ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Tack snälla gumman.
    Hoppas att du får en mysig kväll du med.:-) Kram

    SvaraRadera
  3. Ja du... och idag är det 1:a juni! På tisdag tar våra äldsta studenten och jag vill ha lite mer värme tills dess, tack! ;)
    Ha en underbar fredag, vännen!
    Kram / Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika