onsdag 11 april 2012

Gokväll..på er...!!

Känns iof sig konstigt att skriva kväll...solen skiner ju faktiskt...
Ja..ni läste rätt...sol....
Har varit en grå..regnig och kall dag...men nu på sen em..tittade solen fram...!!!

Idag har jag varit hos arbetsterapeuten...är något rörligare i handen..och övriga fingrar..dock inte..tummen...!!
Ngt som oroade henne liite..var att min tumme fortf..är såå svullen..fick en speciell häfta..som jag skall vira lite löst..runt den..för att på så sätt.. försöka få ner svullnaden...
Sedan ingen belastning på den...inte på flera veckor....
Skall tillbaka om 1 vecka..och då hoppas jag att svullnaden blivit mindre...:)

Har även idag lunchat med Lisbeth..och nu på em..träffade jag May-Britt på Blomsterkroken...så mysigt..!!
Även Lisbeth kom dit....

När jag sen kom hem..bytte jag om..har varit ute och sprungit..en lååång sväng...tror inte att jag sprungit så långt..sedan i höstas..var lite trögt..men skam den som ger sig...!!

Nu strax dusch..och sedan hem till Lisa en sväng.

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll!!!

Var rädd om dom du har nära dej....berätta för dom..hur mycket du tycker om/älskar dom...
Livet kan förändras såå snabbt...och det är i regel då...som man ångrar..att man inte sagt det där..lite oftare..!!
Så ta vara på dom..och berätta redan ikväll..allt den/dom betyder för dej!!!
Var rädda om er och varandra..!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Åh gumman du ger dej ínte du i första taget,tänk om man hade din vilja,hihi.Jasså det är så svullet än alltså? Hoppas det rättar sig till också nu. Ja nu ska jag o gubben åka till stugan med dörr,altandörr o ett fönster...i morgon släpper jag Bömben på bloggen,hihi Kram vännen ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hoppas tummen "rättar till sig". Är det inte svårt att inte belasta alls??? :(
    Ha en fin kväll!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  3. Hej! efter regn kommer solsken ;=) det hoppas jag på nu!för nu har det regnat i några dagar..önskar dig en fin fortsättning på veckan! o håller tummarna att din Tumme blir bättre snart!kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika