torsdag 12 april 2012

Gamla bloggen......

En gråmulen dag...regnar inte..ännu..men det riktigt hänger i luften...

Satt i går kväll..och läste liite på min gamla blogg..men kände efter en stund..nej nej..jag orkar inte läsa mera....

25 april 2010..är datumet som har etsat sig fast..det var då min älskade pappa blev sjuk....3 veckor senare fanns han inte längre...
Tiden har gått fort..men om den läker alla sår..vet jag då inte..!!
Det är såå mycket jag hade önskat att han hade fått uppleva..tex..
Båda döttrarnas förlovningar...Yohanna som nu snart skall gifta sig...och tja..kort sagt.. hur vi alla har det.
Iof sig tror jag....att DU ändå är med oss..på ngt sätt!!
Saknar dej så...Älskade pappa!!!

Kan även lägga till...att just idag..år 1896..föddes min lilla farmor...jag hoppas att du firar riktigt ordentligt där i din himmel..!!!

Idag blir en lugn dag.....skall träffa Annika för en fika..alltid lika mysigt...!!

Sen skall jag ta tag i skåpen i köket...även mitt källarförråd....
Det låter väl jättebra..!! Men vem vet..kanske kommer ngt annat som är mycket roligare..i vägen..hihi..

Jag önskar er alla...en underbar dag...!!

Det är du som håller i pennan..och skriver dagens blad....just denna dagen..och alla andra..blir precis vad DU gör den till.!!
Skapa din dag...och som DU redan vet..det finns ingen annan än just DU.. som kan leva ditt eget liv..!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

PS...vill du läsa min gamla blogg...heter den ...anglarnafinns.blogg.se

4 kommentarer:

  1. Såklart att pappa är med er! :)
    Ha en fortsatt fin kväll, min vän!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  2. Tack för din hälsning! Jo Teneriffa var väldigt vackert men en aning turistiskt! Men absolut kan jag tänka mig att åka dit igen! Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Ja fy varför ska man få sånt skit men det är som det är. Vad härligt med bröllop.
    Sköt om dig
    kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Klart vännen han finns vid din sida hela tiden. Ha en skön kväll kram Beijan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika