söndag 4 mars 2012

Vasaloppet.....

Hej på er...mina vänner...!!!
Har kikat av och till hela morgonen..på Vasaloppet....

Idag är en mulen dag...även om jag ser ibland..att solen gör sina tappra försök att visa sig!! Är ung +-0c.

Så vad händer idag då..???

Om en stund hämtar Josefine mej..och sedan hämtar vi upp Anki.
Hon fyller år idag..så jag niger och säger GRATTIS!!!
Vi skall åka till Kärrstegens gård..där jag tänkte bjuda på fika!!!

Annars blir det en lugn dag....måste ta det lite lugnt...handen är lite svullen..och känner liite av den....
Men tänk ändå...att man klarar sig såå bra..med bara en hand!!! Sen är väl fördelen justn nu iaf...att jag är vänsterhänt...utom när jag skriver....

Jag önskar er alla..en fortsatt underbar dag...!!!!

Glöm aldrig...räkna inte livet i år..utan åren i liv.....du kan Drömma om morgondagen...och Minnas gårdagen..men GLÖM aldrig....att Leva just idag!!! Var rädda om er och varandra!!! Kram Annika

8 kommentarer:

  1. Här har vi sol o +7 jätte härligt men det kommer nog upp till dig så småning om. Ha en underbar söndag med mycket mys. kram Beijan

    SvaraRadera
  2. Sköna, slappa söndag..så mysigt att bara kunna "vara" kollade också lite på Vasan imorse..men lessnar fort..de äker ju ändå hela 9 mil ..puh!

    Hoppas du får en toppensöndag!! Kram sanne

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig dag vännen ja förutom din nda tumme då...
    Vad har du gjort i den?
    Kramis Agneta

    SvaraRadera
  4. Tack så JÄTTEMYCKET.....

    Det blev en alldeles lagom födelsedag.

    Kramar från Anki.

    SvaraRadera
  5. Hej! tittar in o önskar dig en fin kväll! kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Så bra att du inte har ont längre i din hand.Du får vara försiktig med den.
    Vi har fått njuta av solen även i dag. Underbart när man känner hur den värmer.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. God förmiddag vännen!!

    Det har varit en riktigt solig och härlig helg trots minusgrader! Såå mysigt att ge sig iväg för fika och bjuda vännen..hoppas ni hade en toppendag tillsammans och att svullnaden i din hand snabbt skall ge med sig..

    Varmkramen ifrån Sanne

    SvaraRadera
  8. Hej vännen! Hoppas ni fick en skön å trevlig fikastund igår! Så kul att få fira någon å rå om varandra en stund! Ha en fin dag idag! Kram Iréne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika