lördag 3 mars 2012

Godmorgon...!!

Mina vänner..!! Är en lika underbar morgon..som det varit dom senaste dagarna!!
Strålande sol..men lite kallare i morse!

Om en stund skall älskade Josefine och jag ta en promenad...och efter det..blir det nog en fika!!!

Annars skall jag bara vara..och njuta av dagen!!
Ikv kommer ev Lisa hit..så då blir det kanske Melodifest...men är absolut inget måste!!!
Nu måste jag gå och fixa till mej...det som normalt går på ungf en kvart..tar nu nästan 1 timma!!

Jag önskar er alla...en fortsatt underbar dag!!

Njut av dagen..umgås med nära och kära!! Ta dej tiden..som du kanske egentligen inte har..sätt dej ner..och njut av stunden!! Det är dessa små ljusglimtar..som betyder såå mycket!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Hej! tittar in och önskar dig en skön Lördag! solen som skiner från en klarblå himmel,kan det bli mycket bättre..hoppas tummen blir bra fort nu ;)kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Underbar sol som värmer idag med. Vad passar väl bättre än en promenad och fikat efter är ju bara så gott.

    Ha en fin dag.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Hej Annika gumman! Hoppas det går framåt för dej iallalfall..Förstår att det tar mycket längre tid med allt! Strålande väder här i dag också...njuter o bakar bullar..hihihi Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  4. Hoppas dom pyssla om dig nu! så du kan glömma värken för en stund.....skulle ta en promenad i dag men de fanns så mycket annat att göra så nu är det mörkt och jag blev sugen på paj för jag hade lite blåbär i frysen låter inte dumt va!

    Ha det bra & va rädd om dig!
    kram wivi

    SvaraRadera
  5. Vill bara önska dej en riktigt fin lördagkväll, min vän!!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Det är tur att du har gott väder så du kan njuta av den varma solen i alla fall. Sen är ju inte kikat dumt det heller hihi. Men det är inte alltid lätt att bara ha en hand att till gå. Krya på dig vännen kram Beijan

    SvaraRadera
  7. Hoppas att du hade en trevlig lördagkväll :O) och att du får en skön söndag. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika