söndag 18 mars 2012

Söndag...igen.....!!

Ännu en gång..vart tar tiden vägen...veckorna går såå fort!!! Vilket jag tycker är bra på ett sätt...för jag vill ha vår!!!

Idag är det grått...samtidigt som solen kämpar och kämpar för att komma igenom molnen....!!

Igår..hade jag .. känningar av migrän...tror jag...vilket jag inte haft på läänge...
Började när Lisa och jag var på Torp...med synbortfall..och att det känns som gele´vågor som rör sig i ytterkant av ögonen. Är såå obehagligt....!!
Blev tack o lov bättre..på kvällen..men sen blev det..inte riktigt så mycket när jag skulle lägga mej...
Men nu känns det bra....Tack o lov!!

Om en stund skall Yohanna hämta mej..och Josefine...så skall vi åka till Snäckan och ta en fika!!

Så mysigt..att träffa mina Älskade döttrar!!!

Sen tror jag att det blir en lugn och slapp dag!!!

Jag önskar er alla...en underbar söndag!!!

Njut av dagen...hör av dej till nära och kära...varför inte bjuda in.. till en fika....behöver inte var så märkvärdigt..räcker med en kopp kaffe eller te...det är ju inte själva fikan..som är viktig!!! Utan att man träffas!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Migrän är inget vidare så det var ju skönt att den försvann.
    Solen hade lite svårt att orka igenom molenen på förmiddagen men nu har jag riktigt fint väder. Hoppas solen skiner på dig med.

    Ha en bra söndag.

    Kram Karin

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika