söndag 18 mars 2012

Kylskåpsmagnet..och blommor.....

Hej igen...!!

Hade en mysig fika med mina älskade döttrar.....!!

Josefine hade gjort en kylskåpsmagnet..till mej.....tja som ni säkert förstår..passade den mej perfekt.....


 Tack..älskade Josefine..!!! Blev såå glad!! Du är jätteduktig..!!!

Efter fikat..åkte Yohanna och jag till Blomsterlandet...handlade lite olika saker..bl a..dessa till balkongen...


När jag kom hem..tvättade jag bl a golven..det går alldeles utmärkt..med bara en hand..!!!

Ha nu en fortsatt mysig dag...det skall jag ha...tror att jag skall gå och fixa mej en kopp kaffe!!

Räkna inte livet i år...utan åren i liv...tänk..så viktigt det är!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika.

8 kommentarer:

  1. Vilken härlig magnet. Inte lätt att få till dom så fina.
    Och ljuvligt med små penséer. Snart är det påsk och då ska det planteras såna här också.
    Ha en fin kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Hej....
    Så fint på balkongen.
    Passar ju bra nu när våren kommer på riktigt.
    Vi kommer absolut att kunna ta en lång utefuka i solen på onsdag Annika.
    Ps:Jag saknade dig på våran långa skogspromenad i dag......
    Kramarom


    Anki

    SvaraRadera
  3. Hej!så konstnärlig din dotter är..o så fint du har fixat med penseer!bara så härligt ;) nä osten är nog inte billigare på Falbygdens ;)) men mysig tripp i af,kramiz Jessica

    SvaraRadera
  4. Va fin den var magneten? Vad gör hon dom med då? Ja visst är det kul med penseer,skulle velat hunnit det idag men icke! Har du varit på Falbygdens ost?? Kramen / Gunilla

    SvaraRadera
  5. Hejsan!

    Så fräck magnet!! Duktig dotter du har! Söta blommor du köpt, så nice att plantera nu, det riktigt kliar i fingrarna;)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Så fin magnet! Vad händig hon är, din dotter!
    Penséer är så fint! Ska oxå köpa uteblommor till nästa helg, tror jag!
    Ha en skön kväll!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  7. Tack Annika för svaret! Jättefin polis iallafall...Jaha det ger mej ju ett bra svar om Falbygdens ost! Ja inte är jag där ofta men det är väl så när man bor nära...Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  8. Så fin kylskåpsmagnet. Vilken duktig dotter du har. Kul att få börja plantera lite nu.

    Ha en skön söndagskväll.

    Kram Karin

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika