måndag 12 mars 2012

Sol..och underbart...!!

Tänkte i morse när jag gick upp för att tvätta...var är det fina vädret...???
Men det ändrade sig...och solen skiner från en molnfri himmel...!!! Det blåser lite...men där det är lä...är det ljuvligt!!!

Började som sagt med att tvätta i morse...sen iväg och köpte frallor..hem till Anki..och åt mysfrukost!!!
Efter frukosten åkte jag och hämtade älskade Yohanna...så vi åkte tll Snäckan....
Vi satt i solen på balkongen...och bara njöt.....!!!

Sen har jag även tvättat bilen..och när jag kom hem...åt jag middag på balkongen!!! Varmt och skönt.....

Ikv kommer Lisa hit på en fika...tja mina vänner...det var min dag...i stora drag!!!

Jag önskar er alla...en fortsatt underbar dag!!!!

Den där vännen..eller släktingen..som du inte hört av dej till på länge....gör det...den lilla tid..det tar att höra av sig..har du alltid!!
 Tänk så glad vederbörande skulle bli...och DU  tänk så skönt..det känns, när man väl gjort det!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag du haft och det har verkligen varit vårigt idag!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Du verkar ha riktigt njutbar vår just nu! Här i norr har vi fortfarande mycket snö, men det är så vackert. Dessutom gillar ju jag att åka slalom! ha en fin vecka! Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Visst är det underbara dagar just nu. Solen värmer och vi har de bästa årstiderna framför oss. Har också tvättat bilen idag och jag kan säga att jag var inte ensam. Så lång kö till biltvätten tror jag inte jag varit med om tidigare.

    Ha det gott i vårsolen.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Hej Annika! hahahaja vi brukar ju gå samtidigt,jag tog en vecka tidigare bara för min pappa ska ju ha kalas 21 april..så jag är fin då,hihi..Ja det ska bli skoj med växthuset..Tänk om jag lessnar innan jag ens börjat..Kraam på dej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  5. Nå er det bare heeeeeeeerlig..))

    Var i grebbestad i helgen, rakte plenen...johoi...hjemme ligger det fortsatt snø/is...men med 16 varmegrader i Oslo i går og nesten like mye idag, så forsvinner det nok fort nå...hurra..)) ha en strålende dag..kos deg..)

    klem

    SvaraRadera
  6. http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    Låter som en mysig dag, och tummen, blir bättre.

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  7. Hallojsan vännen min!!

    Ja nu gäller det att njuta av solen så mycket det bara går..satt tyvärr instängd på mitt kontor heeela dagen idag..men imorgon skall jag nog kunna sticka ut näsan en stund!!

    Nu skall jag ringa mamsen..tack för påminnelsen!!

    Varmkramen ifrån sanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika