söndag 11 mars 2012

God söndagsmorgon...!!!

Solen skiner från en molnfri himmel...fåglarna kvittrar..men ännu så länge..är det "bara" +3,5c.
Kommer förmodligen att bli balkongväder idag...vilket det inte var igår!

Jag har startat morgonen..i lugn och ro...med frukost i sängen...läst GP..och lite tv tittande.

Var ju lite fundersam till tv i sovrummet....om jag tycker att det är bra...?
Både och..hade klarat mej utan..men visst är det skönt på kvällen...att sitta i sängen och tex se slutet på en film..om jag inte somnar förstås..ha ha...

Idag känner jag av min hö tumme...men bara liiite..skall bli såå skönt att få ett mindre gips på tisdag...och även få tvätta av handen lite!!

Idag..blir en hemma dag...skall bara vara..och inte göra någonting...utan bara njuta av det fina vädret!!!

Jag önskar er alla...en fortsatt underbar dag...!!!

Din egen bok...är snart fylld av blad från 3 månader..så ta fram dagens blad...skapa och fånga dagen..och gör den till din egen..för som DU vet..så blir ju dagen.. till  just ..vad DU gör den till!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Halloj vännen
    Låter som du haft en bra start på söndagen :)
    Skönt att bara få vara :)själv ska jag snart iväg till jobbet ....
    Ha en fin dag
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Hej du! Kommit in efter en heldag vid växthuset..Så gött att ha kommit så här långt! Hoppas din dag varit bra gumman...Ha det gott / Gunilla

    SvaraRadera
  3. Tv´n är ett riktigt sömnpiller. Jag vet inte hur många gånger jag flyttat in i sovrummet för att se färdigt filmen i sängen men det slutar alltid med att jag missar slutet för jag somnat. Underbart med bara vara dagar.
    Ha en skön avslutning på helgen.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Här har du en till som somnar såå lätt på kvällarna. Jag har inte sett många hela filmer..hm...

    Ha det bäst!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Underbar dag till dej också!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika