onsdag 22 februari 2012

Mysig morgon......!!!

Har avnjutit frukost i sängen...läst GP...och tittat på Nyhetsmorgon....känns nästan som när man bor på hotell!!!
Skönt att börja morgonen så...i lugn och ro!!!

Vilket trist väder det är idag...BLÅSER som.....och regnar..riktigt skönt att vara inne...i värmen!!
Fördelen är...att snön försvinner...snabbt!

 Vill att dessa snart skall titta fram......
Idag skall jag fika med Annika...och efter det skall Josefine och jag åka till Torp. Jag behöver handla lite...

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig dag!!!!

 (lånat från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Heej Annika! Va gött att du njuter,det ska man göra! Nu bullarna klara här snart också! Hoppas att dom ska smaka bra..ger nog bort de flesta,hihihi.Ha en bra shoppingdag! Kram /Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Så härligt med hotellkänsla hemma. Då bor man bra.
    Hoppas du har bättre väder än vi har idag för här är det bara grått, grått och åter grått. Inbjuder inte till utevistelse.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Ja idag är det ett riktigt sovarväder eller handlarväder!! Hoppas du fann det du skulle ha på Torp? Brukar åka in där när jag hälsar på syster yster i Svältekile! Kramisar Iréne

    SvaraRadera
  4. Ja, det är väl den enda fördelen med att det blåser och regnar, att snön försvinner lite fortare. Är rädd för att den kan komma tillbaka bara, säger pessimisten, hihi.
    Hoppas du fick en fin dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  5. Gokväll Mysan ..Hoppas duhaft en toppendag. Ja du vem längtar inte efter dessa. Vaknade av en lavin imorse..Grannens tak som rasade..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  6. Halloj vännen!

    Tack snälla goa tjej för heja ropen hos mig ♥ Här har verkligen varit ett riktigt skit väder idag:( Men det ska visst bli sol imorgon, den som lever får se;))

    Gott du har bakat, mums.

    Kram Susanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika