tisdag 21 februari 2012

Bull och brödbak...!!!

När Anki..gick efter att vi ätit frukost...och pratat massor!!!
Satte jag igång och baka.....

 Kanelbullar....och sedan bröd....(tyvärr hamnade bilden inte rätt...ja ja..ni ser ju bröden iaf...)

Josefine och Niklas har varit här på fika...varma kanelbullar och kaffe..mmm...riktigt gott!!! Blev ingen semla...känner att jag ätit en del redan...så var inte så sugen!!

Niklas hjälpte mej att få in tv..kanalerna på rätt plats!!!
Tack..för hjälpen!!!
Nu har jag satt mej en stund..och bara slappar...såå skönt!!
Om en stund kommer Lisa..på kaffe!

Jag önskar er...en fortsatt mysig kväll!!!

"Fyll inte livet med år...utan åren med liv"!!! Så mys..njut och ha en underbar kväll!! Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Lojsan Mysan..Jisses så flink du är då, ser hur gott som helst ut. Jag har slagits med bandet och ätit på Maxs nyöppnade ställe i Drammen. Sen var det bara att gå på DO. Hahhaaa..Ha en fin kväll hjärtat...

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika