söndag 12 februari 2012

Mysbesök...och NÄL..

Godmorgon på er..!!!
Nu är jag här igen.....!!

Skall göra en resumé, av helgen hittills....

I fredagskväll..hade jag..mysbesök...drack lite vin och åt ost och kex....
Sen i går morse..efter att vi hade ätit frukost...åkte besöket hem.....och jag åkte med Josefine till NÄL.
Sedan tillbringade jag mer eller mindre hela dagen och en stund av kvällen där...med avbrott för kaffe och semla..hos bästaste Anki!
Josefine blev inlagd...eftersom dom fortf inte vet..om det är blindtarmen som spökar....

Så var det då söndag.....:)
Ser ut att bli en fin dag....och om en liten stund..skall jag åka hem till Anki och äta frukost!! Så mysigt!!
Sen blir det Näl..får se om Josefine får åka hem..el om hon blir kvar....

Sen senare i em..är meningen att jag skall hem till Pia..men får se hur det blir..med det!!

Så mina vänner...jag önskar er alla en underbar söndag..och jag hoppas att ni haft en skön helg!!!

Njut av dagen..fånga och skapa den...för som DU vet...är det bara Du..som gör dagen till din egen.. och vad det blir av den...!!
Se dom små ljusglimtarna..varje dag...för dom finns..jag lovar dej det!!!
Men ibland kan dom vara svåra att se..men om du stannar upp.. en kort sekund..skall du se..att dom finns där!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Vilken mysig sondag det låter som.Önskar dej en skön och mysig söndag vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej! nu gör du oss nyfikna mysbesök :)) låter i vilket fall trevligt.. hoppas Josefine blir bra snart,trist med sjukhus vistelser, skickar krya hälsningar till henne.Ha en skön Söndag! kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Hej Annika! Ja du ser,vi har telepati emellan oss..trevlig helg för dej.Hoppas dottern blir bra nu då! Här en underbar solig söndag.Ska ta med gubben på en promenad nu..Kramen på dej Gunilla

    SvaraRadera
  4. Hallojsan vännen!!

    Jo tack helgen har varigt härlig!! Så mysigt med skimrande sol..heeela dagen!!

    hoppas att det ordnar sig med dotras mage..inte kul att ha ont och vara oviss om vad det är!

    För övrigt verkar du ha haft en härlig helg :)

    Varma kramar ifrån Sanne

    SvaraRadera
  5. Låter som en myspyshelg förutom Josefine då. Hoppas hon har fått reda på vad som spökar.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  6. Du verkar alltid kunna ta tag i dagen och göra bra saker. Hoppas du får en fin vecka! Kram Lotta

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika